ANTALYA ADLİYESİ
ANTALYA ADLİ YARGI İLK DERECE MAHKEMESİ ADALET KOMİSYONU BAŞKANLIĞI SÖZLEŞMELİ ZABIT KATİPLİĞİ SINAV SONUÇLARI

T.C.
ANTALYA

ADLİ YARGI İLK DERECE MAHKEMESİ

ADALET KOMİSYONU BAŞKANLIĞI

 

SÖZLEŞMELİ ZABIT KÂTİPLİĞİ UNVANI İÇİN SÖZLÜ SINAV SONUÇLARINA İLİŞKİN DUYURU

 

Adalet Bakanlığı Personel Genel Müdürlüğünün 31.07.2025 tarihli “Sözleşmeli Zabıt Kâtibi Alımı İlanı” ile, Antalya Adliyesinde istihdam edilmek üzere 20 sözleşmeli zabıt kâtibi pozisyonu için sınav izni verilmiştir.

Komisyonumuzca 27.09.2025 tarihinde yapılan sözlü sınav neticesinde oluşturulan nihai başarı listesi sonuçları aşağıda bulunan sonuç sorgulama ekranından ilân edilmiş olup, sonuç ekranında BAŞARILI/ASIL olarak görünen adayların aşağıda belirtilen evrakları en geç 08.12.2025 tarihi mesai bitimine kadar eksiksiz olarak Başkanlığımıza teslim etmeleri gerekmektedir.

Yedek adayların bu aşamada evrak ibrazına ihtiyaç duyulmamaktadır. Başarılı adayların yerlerine istihdamı düşünülen yedek aday/adayların evraklarına ihtiyaç duyulması halinde ilgili adayla Başkanlığımızca iletişime geçilecektir.

 

İSTENİLEN BELGELER

1) Kariyer Kapısı Platformu üzerinden alınacak “Başvuru Bilgileri” çıktısı,

2) Mezuniyeti gösterir öğrenim belgesi (MEZUNİYET / DİPLOMA) (Komisyon Başkanlığı ya da ilgili öğretim kurumunca onaylı örneği ) -Kamu Personeli Seçme Sınavına girdikleri öğrenim dalına ilişkin diploma ile sonradan başka bir öğrenim dalından mezuniyeti varsa bu diplomanın da ibrazı gerekmektedir.)

3) Denklik gösterir belge, (fotokopi veya e-devlet çıktısı) (Belirtilenler dışındaki okul veya bölümlerden mezun olan adaylardan istenilecektir.)
4) KPSS sonuç belgesi,
5) 2 (iki) adet biyometrik fotoğraf,
6) Sağlık beyanı,
 (Tıklayınız)
7) Askerliğini yapmış adaylar için terhis belgesi, (belgede askerliğin başlangıç ve terhis tarihlerinin açıkça belirtilmesi gerekmektedir, onaylı fotokopisi ve aslı)
8) Mal bildirimi 
(Tıklayınız) (El yazısı ile veya bilgisayar ortamında doldurularak imzalanarak düzenlenmelidir)
9) Kamu görevlileri etik sözleşmesi.
 (Tıklayınız)

10) Medeni duruma ilişkin beyan (Tıklayınız)

11) Başka kurum ve kuruluşlara karşı mecburi hizmetinin bulunmadığına dair dilekçe (Tıklayınız)

12) Feragat dilekçesi için (Tıklayınız) (Feragat edecek adayların, diğer adayların atama işlemlerinin aksamaması adına muhakkak feragat dilekçelerini Başkanlığımıza resmi kanallarla ulaştırmaları)

13) Nüfus cüzdanı fotokopisi (Belge ibrazında aslı gösterilecek ve onaylı örneği)
(Gerek görülmesi halinde yukarıda belirtilen belgelerin asıllarının ibraz edilmesi adaylardan istenebilecektir.)

Atanmaya hak kazanan adaylar için istenilen belgelerin en geç 08.12.2025 Pazartesi günü mesai bitimine kadar Antalya Adli Yargı İlk Derece Mahkemesi Adalet Komisyonu Başkanlığına bizzat elden teslim etmeleri ya da bulunduğu mahaldeki Komisyon Başkanlığı aracı kılınmak suretiyle yine en geç 08.12.2025 tarihi mesai bitimine kadar Başkanlığımızda olacak şekilde APS (Acil Posta Sistemi) ile göndermeleri gerekmektedir.

     Postadaki gecikmeler ve diğer sebeplerle bu tarihten sonra başvuranlar, eksik belge ibraz edenler ve aranılan şartları taşımadığı anlaşılanların istihdamları yapılmayacaktır. İstihdam edilenlerden aranılan şartları taşımadığı sonradan anlaşılanların ise sözleşmesi feshedilecektir.

     İlgililere ayrıca tebligat yapılmayacağı hususu ilânen duyurulur.24.11.2025

 

Sınav sonucunu sorgulamak için tıklayınız.